_

Πέμπτη 9 Μαΐου 2019

Ένας Διαφορετικός Τρόπος Οργάνωσης του Εξοπλισμού σας

Καθώς πια έχω επιστρέψει στην βάση μου και έχω χρόνο να ξανά ασχοληθώ με τα του Preparedenss σκέφτηκα να κάνω αρχή με ένα θέμα απλό και βατό.
Ένα διαφορετικό τρόπο οργάνωσης του εξοπλισμού EDC ή και ημερήσιας εξόρμησης.

Η μέθοδος βασίζεται στην οργάνωση μικρών ομάδων εξοπλισμού (modules) κατή λειτουργία (πχ. υγιεινή) σε μικρά πακετάκια μεγέθους τσέπης. Από αυτά διαλέγουμε να πάρουμε μαζί μας μόνο τα σχετικά για την περίπτωση.


Την μέθοδο ήδη την εφαρμόζω και στα ραδιοερασιτεχνικά μου και την έχω ήδη περιγράψει στο αδελφό blog, Survival Comms, αλλά χρειάστηκε να την εφαρμόσω στην πράξη για μια ημερήσια εξόρμηση στο μέρος εργασίας μου.



Επιγραμματικά λοιπόν τα modules είναι:

Υγιεινή


Μερικά χαρτομάντιλα, μερικά μαντηλάκια καθαρισμού χεριών, μαντηλάκι οινοπνεύματος (βοηθά και στον καθαρισμό συσκευών κτλ), ένα μαντηλάκι με εντομοαπωθητικό, λίγο σαπούνι συσκευασμένο σε ένα αλουμιζε σακουλάκι, ίσως και ένα μαντηλάκι με αντηλιακό.


Τεχνολογία - Ηλεκτρονικά


Μια λεπτή powerbank και ένα καλώδιο OTG για το κινητό, και ένας αντάτπορας USB αρσενικό-αρσενικό για μετατροπή του καλωδίου σε καλώδιο φόρτισης/σύνδεσης σε ΗΥ


Σνακ


Ένα παστελάκι (θρεπτική τροφή που αντέχει στην ζέστη), μερικές καραμέλες και μια μερίδα καφέ.

Αντικείμενα - Εργαλεία


Μια ελαφριά σακούλα, αναπτήρας, ψαλιδάκι, τσιμπιδάκι, σφυρίχτρα, πυξίδα, και ένα μίνι πολυεργαλείο, κτλ


Α' Βοήθειες


Αντιβακτηριδιακό μαντηλάκι, μεριδούλες αντιβιοτικής και αντισταμινικής αλοιφής, χανζαπλαστ διαφόρων μεγεθών, υδροκολλοειδές επίθεμα, παυσίπονα, αντιφλεγμονώδη και αντιδιαρροϊκά χάπια.


Οφείλω να πω ότι την οργάνωση του εξοπλισμού μου με τον τρόπο αυτό δεν την έχω ολοκληρώσει ακόμα καθώς η μέθοδος μπορεί να επεκταθεί για να καλύψει περισσότερες ανάγκες (πχ τα περιφερειακά ενός ασυρμάτου) αλλά και μεγαλύτερες ανάγκες όπως η υγιεινή για μια εκδρομή μερικών ημερών.

Και αυτό μας φέρνει και στον σχολιασμό των Υπέρ και των Κατά.

Η μέθοδος αυτή προσφέρει μικρότερη ανάγκη συντήρησης και ανανέωσης καθώς τα κιτ είναι πλήρη και ολοκληρωμένα.
Από την άλλη είναι πιθανόν κάποια είδη και αντικείμενα να συμπεριληφθούν δυο φορές πχ. αναπτήρας στο κιτ ανάμματος φωτιάς αλλά και στο κιτ αντικειμένων συχνής χρήσης, κάτι που ανεβάζει το βάρος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου