_

Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2020

Τρεις Συμβουλές για Καλή Οργάνωση

Το τελευταίο δίαστημα η εργασία μας μας έστειλε σε άλλο μέρος της Ελλάδας. Εκεί κάναμε αρκετές μετακινήσεις / μετασταθμεύσεις στην ευρύτερη περιοχή.

Και πέρα από τα διαδικαστικά τις δουλείας, έπρεπε να χειριστούμε μεγάλο όγκο προσωπικών και επαγγελματικών υλικών

Το αποτέλεσμα θα πλησίαζε το οργανωτικό χάος αν δεν ακολουθούσαμε τις τρεις πρακτικές που θα σας περιγράψουμε.

Κοινό χαρακτηριστικό τους το ότι περιορίζουν την παραλλακτικότητα και τις μεταβολές.

Επίσης οι πρακτικές αυτές σαφώς και έχουν εφαρμογή στο prepping.

1. Ακολουθήστε Τυποποιημένες Διαδικασίες

Δηλαδή καθιερώστε μια ρουτίνα και μια σειρά πραγμάτων.

Όλα να γίνονται με καθορισμένη σειρά και αλληλουχία πράξεων.

Και μην αφήνετε στην μέση μια δουλειά εκτός και αν προκύψει ανάγκη.

Έτσι περιορίζονται οι άσκοπες κινήσεις και το πήγαινε έλα, Και δεν είναι το χάσιμο του χρόνου, είναι και το ότι περιορίζονται αυτά που έχετε στον νου.

2. Κάθε Υλικό να έχει την Θέση του Αυστηρά Καθορισμένη

Και λέμε Αυστηρά, γιατί έχουμε συναντήσει πολλές περιπτώσεις που ομοειδή αντικείμενα είναι χωμένα σε διάφορες γωνίες του σπιτιού.

Η συμβουλή αυτή έχει να κάνει και με την εργονομία, αλλά και αυτό που αναφέραμε παραπάνω. να περιοριστούν οι έγνοιες του "Που είναι Τι".

πηγή φώτο: https://www.pinterest.fr/pin/536139530640909365/

 

Έτσι λοιπόν προσπαθούμε να έχουμε τα ομοειδή αντικείμενα μαζί, αλλά και δημιουργούμε χώρους για τις ομάδες και υποχώρους για παρόμοια αντικείμενα μέσα στην ομάδα. πχ. τους φακούς μας.

Οπότε αν φρικάρετε με την παρακάτω φωτο, αυτό θα είναι μόνο μια φορά. Αλλά πόσες φορές θα φρικάρετε ψάχνοντας κάτι που το βάλατε "κάπου εδώ γύρω"?

πηγή φώτο: https://nymag.com/strategist/article/the-best-drawer-organizers-and-drawer-dividers.html

Και εδώ ένα βίντεο μια υπερ-οργανωμένης BugOutBag.

3. Τυποποιήστε τα Κιτ (Συλλογές) Υλικών.

Όσοι ασχολούμαστε με το survival & prepping έχουμε μεγάλο και πολυπληθή εξοπλισμό, και άλλες φορές σε πολλαπλά όμοια κιτ.

Αυτό είναι αναμενόμενο και αναπόφευκτο καθώς ζούμε μια δραστήρια ζωή.

Χρειαζούμενα στην καθημερινότητα (AEDC), στην δουλειά, στο βουνό κτλ.

Υπάρχουν λοιπόν διάφορες μέθοδοι οργάνωσης ώστε να έχουμε πάντα αυτό που χρειαζόμαστε και να θυμόμαστε τι έχουμε που.

Η πρώτη είναι να έχουμε πανομοιότυπες υπομονάδες ασχέτως περίπτωσης. πχ πολλαπλά κιτ ανάματος φωτιάς. Αυτό βέβαια μας αναγκάζει να κουβαλάμε περισσευούμενα υλικά ακόμα και όταν δεν θα τα χρειαστούμε.

Η δεύτερη είναι να έχουμε υπομονάδες αναλόγως της χρήσης τις οποίες μαζεύουμε σε ένα μεγαλύτερο κιτ. πχ υπομονάδα φωτιάς, πρώτων βοηθειών κτλ.

Ότι ακριβώς έχουμε κάνει και την BugOutBag μας και περιγράφουμε σε αυτό το άρθρο.

3Α Κλιμακούμενα Κιτ υλικών

Η τρίτη αυτή μέθοδος είναι ένας συνδυασμός των παραπάνω, την οποία χρησιμοποιούμε για τα κιτ Α βοηθειών μας.

Στην επίπτωση αυτή τα κιτ έχουν λίγο πολύ τα ίδια υλικά, αλλά αναλόγως της χρήσης, του πεδίου εφαρμογής και του χρόνου κάλυψης, το μέγεθος τους και η ποσότητα των υλικών στο καθένα  κλιμακώνεται  αναλογικά, με την μέθοδο του 1-2-3-4.

Το κιτ που χρησιμοποιούμε στις βόλτες μας στο βουνό ή στο ταξίδι έχουν ένα κομμάτι από το κάθε υλικό. Το κιτ τη BΟB έχει x2 φορές τα υλικά, το κιτ στο αυτοκίνητο x4 φορές και το μεγάλο κιτ του σπιτιού x8 φορές την ποσότητα. 


Αυτά λοιπόν είναι τα καλύτερα που έχουμε στον νου μας για την οργάνωση του εξοπλισμού και των εφοδίων μας. Παραμένουμε όμως ανοιχτοί σε κάθε καλή ιδέα.

1 σχόλιο: